Toyota: Elektrikli otomobil hedefi 2020

Şirket, 2020 yılına kadar 10 yeni elektrikli motora sahip otomobilinin tanıtımını gerçekleştirecek.

Toyota, 10 yeni elektrikli motora sahip otomobilini 2020 yılına kadar tanıtacak. Toyota'nın açıklamasına göre, şirketin ilk olarak Çin'de tanıtacağı 10 elektrik motorlu otomobile ek olarak dışarıdan şarj edilebilir Plug-in Hybrid (PHEV) modeller de olacak. Bu otomobillerin üretimi de Çin'de gerçekleştirilecek ve böylelikle ilk kez denizaşırı bir ülkede Plug-in Hybrid otomobiller üretilmiş olacak. Hibrit otomobillerin yanında elektrikli otomobil üretimi icin çalışmalarını aralıksız sürdüren Toyota, 10 yeni elektrikli model için Çin'de batarya test merkezi de kuruyor. Bu tesis Toyota'nın üreteceği elektrikli motora sahip araçlar için batarya üretecek.

Toyota aynı zamanda nikel metal hibrit batarya modüllerinin yıllık kapasitesini de artıracak şekilde planlama da yapıyor. Planlamaya göre, 2020'de elektrikli otomobil üretimi için 220 bin adet civarında bataryaya ihtiyaç duyulacağı tahmin ediliyor. Şirket, CO2'nin azaltılması, hava kalitesi ve enerji çeşitliliği konusunda yeni teknolojiler geliştirmeye devam ediyor. Yeni otomobillerde sıfır emisyon hedefiyle yola çıkan Toyota, 2050'de emisyon oranını 2010'a göre yüzde 90 düşürmeyi amaçlıyor.


Kaynak: AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.