Otonom araç bilançosu

Son beş yıllık veirlere göre otonom araçlar için 50 milyar euroluk yatırım yapıldı. Yatırım yapanlar yalnızca otomotiv firmaları değil, aynı zamanda ülkeler de gelecek için yatırım yapanlar arasında.

KPMG'nin 'Otonom Araçlara Hazırlık Endeksi', küresel ekonomiye yön veren ve otomotivde küresel markalar çıkaran 20 ülkenin otonom araç dünyasına ne kadar hazır olduğunu inceledi. Endeks, ülkelerdeki otonom araç devrini başlatacak 'politika ve mevzuat', 'teknoloji ve inovasyon', 'altyapı', 'tüketici kabulü' kriterleri dikkate alınarak hazırlandı. Endeksin ilk beşinde Hollanda, Singapur, ABD, İsveç ve Birleşik Krallık bulunurken, Almanya 6'ncı sırada yer alıyor. Japonya ise hazırlık derecesinde 11'inci sırayı alabilmiş, Birleşik Arap Emirlikleri ise 8'inci sırayla ilk 10'da. 20 ülkenin değerlendirildiği endeksin son üçünde Rusya, Meksika ve Hindistan bulunuyor.
Hollanda birinci!
Hollanda'daki iyi yollar, yüksek sayıda şarj istasyonu ve yüksek kaliteli kablosuz ağ bağlantı altyapısı açısından ülkenin birinciliğe oturmasını sağlıyor. Hollanda'da otonom araçlarla ilgili yasal düzenlemeler konusunda devlet maksimum destek veriyor. Ülkede hâlen oldukça yaygın olan elektrikli araç kullanımı, otonom sürüşe geçiş sürecine Hollanda halkını hazırlar nitelikte. Birinciliği küçük farkla Hollanda'ya kaptıran Singapur ise yasal düzenlemeler ve tüketici kabulü başlıklarında açık ara önde.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.