Ferrari'nin İkinci Çeyrek Kazançları% 60 Düştü

Haber: Damla Yüce
İtalyan süper lüks spor otomobil üreticisi Ferrari, devam eden koronavirüs pandemisine bağlı olarak 2020'nin ikinci çeyreğinde kazançlarının yüzde 60'lık bir düşüş yaşadığını duyurdu.

Özellikle, faiz, vergi, amortisman ve amortisman öncesi düzeltilmiş kazançları, şaşırtıcı bir şekilde Reuters'n analist anketindeki ortalama 120 milyon Euro tahminine paralel olarak; çeyrekte 124 milyon Euro'ya (1066 milyar TL) düştü. COVID-19 ; üretimin askıya alınması, sponsorluğun azalması ve ticari/marka gelirlerinin düşmesine sebep oldu.


Kazançlardaki büyük düşüşe rağmen, otomobil üreticisi siparişlerin hala "çok güçlü" olduğu konusunda ısrar ediyor. Şirketin CEO'su Louis Camilleri, siparişlerde geçen yılın aynı dönemine göre çift haneli bir artış yüzdesini belirterek, "Talepler canlı olmaya devam ediyor ve sipariş defterimiz önemli ölçüde arttı" dedi. "İşler biraz gecikti ama plan bozulmadan devam ediyor" dedi ve ekledi, "Önümüzdeki yıl tanıtılacak bazı heyecan verici modellerimiz var."

Morgan Stanley, İtalyan otomobil üreticisinin performansına yönelik benzer düşüncelerini dile getirdi ve gelecek yıl için optimist bir görüş sundu:
"Ortalarda ve fikir birliğinin altında marjinal bir şekilde düşerken, 2021 için son derece yüksek kalite ve iyileştime planlanıyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.