Gucci'nin yeni saat kampanyası
Gucci’nin kreatif direktörü Alessandro Michele markanın saatleri için tasarlanan yeni reklam kampanyasında iki kişi arasındaki en insani ilişkiden, yani el sıkışma kavramından yola çıktı.
Sıcak bir kapsayıcılık ifade eden bu hareket, kampanyanın karakterini belirliyor. Seçim kampanyasına çıkmış bir lider figürünü resimleyen fotoğraf sanatçısı Ari Marcoplos, bir dizi tanışma ve selamlama fotoğrafıyla güç imgesini hem tarif ediyor hem de açıklarını ortaya döküyor. Aynı zamanda seçim kampanyası gezilerinde liderin karşısına çıkabilecek insanların çeşitliliğini de vurguluyor.
Bu yeni reklam kampanyasında tanıtılan saatler arasında zamanı aşan tasarımıyla Grip ve G-Timeless Automatic modellerinin yeni versiyonları yer alıyor.
İngilizcede "tutma, kavrama" gibi anlamlar taşıyan Grip, saatin bileğe rahatça oturmasını ifade etmenin yanı sıra kaykay sporuna da atıfta bulunuyor: Saat bileği, tıpkı kaykay ayakkabısının kaykay zımpara üzerine yapışması gibi sarıyor. Alessandro Michele Grip modelini cinsiyet ayırt etmeden tasarladı. Grip tasarımlarından biri PVD sarı altın kasası, saati, dakikayı ve tarihi gösteren üç penceresi ve GG logosu işlenmiş PVD sarı altın bileziği ile öne çıkıyor. Bir diğer versiyon ise çelik kasalı ve değiştirilebilir yeşil timsah derisi kayışlı.
G-Timeless Automatic versiyonlarında ise çelik kasa, arı motifli siyah oniks taş kadran ve çelik bilezik veya çelik kasa, 18 ayar sarı altın toka, arı motifli mavi lapis taş kadran ve değiştirilebilir mavi lezar kayış seçenekleri mevcut.