Montblanc yeni koleksiyonunu tanıttı
- Saat
- Perşembe 09:33 | 24 Eylül 2020
Lüks prestij markası Montblanc, "Sizi Harekete Geçiren, Sizi Var Edendir'' mesajı veren yeni global imaj kampanyasıyla, herkesin dünyada bir iz bırakabileceğine olan temel inancının altını çizerek, kendini yeniden tanımlıyor.
Montblanc ürünlerinin, sevdiğiniz şeyin peşinden giderken yolculuğunuzda size eşlik edecek şekilde üretildiğinin anlatıldığı yeni iletişim kampanyasında, başarının ne anlama geldiğini yeniden tanımlayan ve dünyada iz bırakan yazar ve yönetmen Spike Lee, oyuncu Taron Egerton ve şarkıcı, oyuncu ve yazar Chen Kun yer alıyor.
Montblanc, "Sizi Harekete Geçiren, Sizi Var Edendir (What Moves You Makes You)" adlı yeni global imaj kampanyasıyla insanlara, gerçek potansiyellerini tam anlamıyla göstermeleri için ilham vermeyi amaçlıyor. Başarılı olmak için herkesi tutkularını takip ederek kendi hikayesini yazmaya davet eden Montblanc, özgün hikayelere vurgu yaptığı yeni kampanyanın bir parçası olarak; sevdiği şeylerin peşinden giden ve kurallar yerine sezgilerini takip eden tutkulu kişiler haline gelen "İz Bırakanlar"(Mark Makers) koleksiyonunu da tanıttı.
'İş dünyasının bir yaşam biçimi olarak tercih ettiği lüks prestij markası'
Amerikalı ödüllü senarist ve film yapımcısı Spike Lee, İngiltereli oyuncu Taron Egerton ve Çin'li şarkıcı, aktör ve yazar Chen Kun'un yer aldığı yeni global iletişim kampanyası, dünyada bir iz bırakan bu üç ismin gerçek hikayelerini ve benzersiz bakış açılarını ilham verici bir şekilde anlatıyor. Yeni kampanya, dünyada bir iz bırakmak için çalışırken, hem yolculuğun tadını çıkarmanın hem de her fırsatta ilham veren ve heyecanlandıran duyguların peşinden koşmanın önemine de vurgu yapıyor. "Sizi Harekete Geçiren, Sizi Var Edendir" kampanyası ile Montblanc, kendisini 'İş dünyasının bir yaşam biçimi olarak tercih ettiği lüks prestij markası' (Maison of Luxury Business Lifestyle) olarak yeniden tanımlıyor.
"Başarıyı, müşterilerimizin hayatlarındaki değişiklikleri yansıtacak şekilde yeniden tanımlıyoruz"
Yeni iletişim kampanyası hakkında konuşan Montblanc CEO'su Nicolas Baretzki, "Dünyada iz bırakmak isteyenler için yenilikçi ürünler oluşturmak amacıyla yola çıkan öncüler tarafından kurulan bir marka olarak bu kampanya, aslında DNA'mızın gelişmiş bir ifadesi. "İz bırakıcı" olmak, farklı bir düşünüş biçimidir. Artık bu durum, statü veya zirveye ulaşmakla ilgili değil; oraya varmak için attığımız anlamlı, amaçlı ve zenginleştirici bir yolculuk ve bu yolculukta etkilediğimiz insanlarla ilgili. İnsanların çalışma şekli değişti, öncelikler ve değerler değişti; bu nedenle başarıyı müşterilerimizin hayatlarındaki değişiklikleri yansıtacak şekilde yeniden tanımlama zamanının geldiğini hissettik" dedi.
"İnsanlara gerçek potansiyellerine ulaşmaları için ilham veriyoruz"
Montblanc Global Pazarlama Başkan Yardımcısı Vincent Montalescot, "Bu yeni kampanyamızla, yeni küresel liderler ve profesyoneller ile etkileşimde bulunmayı ve onlara tutku merkezli bir yaşamda yolculuk ederken potansiyellerinin tamamına ulaşmaları için ilham veriyoruz. Bu yeni bakış açımız, profesyonel ve kişisel yaşamın birbiriyle rekabet etmeyip birbirini zenginleştirdiği bir hayat yaşamak için duyulan yeni bir arzuyu ifade ediyor. Kariyerlerinin farklı aşamalarındaki Spike Lee, Taron Egerton ve Chen Kun gibi üç yaratıcı isimin kendi hikayeleri üzerinden anlattığımız bu yeni iletişim kampanyamızda, sizi harekete geçiren şeyin sonunda sizi 'tatminkârlık ve başarı' duygularına götürdüğüne dikkat çekiyoruz" dedi.