Sonsuzluk Chopard L.U.C koleksiyonu ile akustik buluyor

Chopard, L.U.C koleksiyonunun 25. yıl dönümünü kutlamak için üç yeni saat sunuyor.

The Sound of Eternity ile Chopard, L.U.C koleksiyonunun 25. yıl dönümünü kutlamak için üç yeni chiming saati sunuyor. Bu saatler Chopard Eşbaşkanı Karl-Friedrich Scheufele'nin koruması, virtüöz çellist ve kemancı Gautier ve Renaud Capuçon liderliğinde bir dizi analiz sürecinden geçerek oluşturuyor. İki müzisyen kardeş, L.U.C Full Strike Sapphire, L.U.C Full Strike Tourbillon ve L.U.C Strike One modellerinin akustik ince ayarına duyarlılıklarını, nüanslarını ve duygularını aşılıyor.

Chopard, 2016 yılında Maison'un ilk dakika tekrarlamalı saati olan L.U.C Full Strike modelini sundu. Toplamda 17.000 saate ulaşan altı yılı aşkın bir çalışmanın sonucu olan bu saat, Chopard imalatının 20. yıldönümüne ve Fine Watchmaking'in ilerlemesine olan bağlılığına taç giydirdi. Full Strike'da sunulan ve dördü patentli olan birçok yenilik arasında en radikali çanlı saatler için tam bir örnek temsil ediyordu.


Tüm diğer dakika tekrarlayıcı saatlerde ses hareketin bir parçası olan metal gonglara vuran bir çekiç tarafından oluşturulurken, L.U.C koleksiyonunda, mekanizmadan ayrı ve kadranı kaplayan camın ayrılmaz bir parçası olan safir gonglarla bunun ötesine geçiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.