Richard Mille Bahrain McLaren Takımıyla yeni işbirliğine başlıyor

Richard Mille, profesyonel bisiklet pelotonuna katılması en çok beklenen takımlardan Bahrain McLaren ile yeni işbirliğine başlamanın heyecanını yaşıyor.

Richard Mille, profesyonel bisiklet pelotonuna katılması en çok beklenen takımlardan Bahrain McLaren ile yeni işbirliğine başlamanın heyecanını yaşıyor. Yeni işbirliği, Bahrain McLaren'in benzersiz yaklaşımı ve kimliğiyle birlikte, McLaren'in İngiltere, Woking'in hemen dışında yer alan fütüristik merkezinde 9 Aralık'ta gerçekleştirilen ön gösterimde tanıtıldı.

Richard Mille, geleneklere meydan okuyan, çoğu zaman da ezber bozan bir düşünce tarzına dayalı teknolojik inovasyonun vücut bulduğu saat markası. 2016 yılında başlayan Richard Mille ve McLaren işbirliği, çığır açan teknolojisiyle şimdiye kadar üretilen en hafif mekanik kronograf RM 50-03 ve McLaren'in lüks spor ve yüksek güçlü otomobil yelpazesinden ilham alan RM 11-03 ile meyvelerini verdi.

Bahrain Dünya Turu Bisiklet Takımı ve McLaren, bu spora, hayranlarına ve iş ortaklarına ilham verecek en iyi sporcuları ve teknolojileri bir araya getiren bir ekip ortaya çıkarmak ve böylece bu sporu heyecan dolu yeni bir çağa taşımak üzere güçlerini birleştirdi. Dört tekerlek yerine iki tekerlek üstünde 28 güçlü bisikletçiden oluşan bu güç birliği, profesyonel bisikletçilik dünyasının atletik ve teknolojik anlamda en gelişmiş takımı olmak için yarışacak. Gelecek yıl içerisinde sunulacak olan ve takımın renklerini taşıyan RM 67-02 prototipleri ise, bu inanılmaz disiplinin çok meşakkatli gerçek koşullarında sporcular tarafından test edilecek.

Bahrin McLaren yarışçıları arasında Mikel Landa, Wout Poels ve dünyanın en başarılı yarışçılarından, Tour de France'ın 30 etabının galibi Mark Cavendish de yer alacak. Tüm zamanların en çok madalyasına sahip İngiliz bisikletçi 'Cav', Olimpiyatlarda gümüş madalyanın yanı sıra Dünya Şampiyonası Bisiklet Yarışları'nda dört altın madalya kazandı. Ayrıca saat yapımcılığına duyduğu tutkuyla,Mark Cavendish, yıllar içinde Richard Mille ile güçlü bir bağ kurdu. Richard Mille, "Önce, Mark'ın markanın hayranı olduğunu fark ettim çünkü Tour de France sırasında taktığı bazı gözlükleri bana gönderdi. Bu şekilde iletişim kurmaya başladık. Ardından ilk kez 2016 Tour de France'ta buluştuk. Onu görmek için start çizgisine gittiğimde gözleri dolmuş bir şekilde 'İnanamıyorum' diyordu. Gerçek bağlar kurabildiğimiz insanlar bulmak bizim için çok değerli. İlişkimizin samimiyeti her yıl, her buluşmamızda artıyor" dedi.

Richard Mille'in motor sporları ve bisiklet yarışlarına olan uzun soluklu tutkusuna bakılırsa, 2020 ve sonrasında Bahrain McLaren bisiklet yarışlarının yeni sınırlarını keşfetmek üzere pedallara asılırken, markanın saatlerinin yeni rekorlara imza atacak süreleri tutacağına şüphe yok.

Bahrain McLaren'in Eş Yönetici Direktörü John Allert ise şu yorumlarda bulundu: "McLaren ile işbirliklerinin başlangıcından bu yana Richard ve ekibiyle yakından çalışmak bir ayrıcalıktı.

Bahrain McLaren, Richard Mille'in bisiklet yarışlarına resmi olarak ilk kez dahil olduğunu gururla duyuruyor. Özellikle de bu spor, Richard için kişisel bir tutku. Tıpkı Richard Mille'in geliştirdiği baş döndüren ve benzersiz modeller gibi, elit Dünya Turu da tutku ve performansın kusursuz bir harmanı. Böylesine güzel, oldukça teknik saatleri test etmek için kusursuz bir ortam olmasının sebebi de bu. Yarışçılarımızın, zorlu olduğu kadar da romantik ve ilham dolu bu sporda ter dökerken RM 67-02 prototiplerini takmasını iple çekiyorum."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.