COS 10. yılını kutluyor
Geride bıraktığımız 10 yıl boyunca COS, felsefesine sadık kalan bir marka oldu: Gardıropların demirbaşı kabul edilebilecek parçalardan oluşan klasikleri, modern, zamansız, fonksiyonel ve dokunuşta fark yaratan bir anlayışla yorumladı ve ve yüksek kaliteyi yansıtan koleksiyonlar sundu.
İlk mağazasını 2007 yılında Londra Regent Street'te açan COS, dünya çapında varlığını seneden seneye artırdı ve sanat ve tasarım dünyasıyla güçlü ilişkiler kurdu.
Markanın sezonluk koleksiyonları her zaman sanat ve tasarım dünyasında ilhamını buldu ve COS, bu esin kaynağını müşterileriyle de paylaşma hayaliyle hem rüştünü ispat etmiş köklü sanatçılarla, hem de parlak bir gelecek vadeden genç isimlerle ve kurumlarla işbirliklerine imza attı. Bu bağlamda, Avrupa, Asya ve ABD'de 30'dan fazla proje gerçekleştirdi.
COS Yönetici Direktörü Marie Honda, konuyla ilgili düşüncelerini şu sözlerle dile getirdi: "Markanın 10 yılda nasıl büyüdüğüne tanık olmaktan ötürü son derece gururluyuz. Müşterilerimizin koleksiyonlarımızda sergilediğimiz yaklaşımı, mağazalarımızı ve sanat ile tasarım dünyasıyla işbirliklerimizi takdir ettiğini görmek bizim için büyük bir mutluluk kaynağı."
Marka, 10. yılını kutlamak için kadın, erkek ve çocuk koleksiyonlarını kapsayan, 10 parçalık bir kapsül koleksiyon sunuyor. Her parçanın kalıbı yaratılırken, tıpkı bir testere kumaşı boydan boya kesmiş gibi bir form benimsendi, böylelikle net, köşeli siluetler yaratan, hacimli tasarımlar ortaya çıktı. Kadın ve erkek paltolarındaki kimonoyu andıran cepler ve kare görünümlü oranlar, koleskiyondaki Japon etkisini yansırıyor. Koleksiyon teknik polyester ve krisp koton gibi hafif kumaşlardan hazırlandı, renk tonlarında ise kum rengi ve beyaz kullanıldı.
COS Kreatif Direktörü Karin Gustafsson koleksiyonla ilgili düşüncelerini şu sözlerle dile getirdi: "Tasarım ekibi tasarımın vazgeçilmez bir parçası olan kalıp kesme aşamasına deneysel yaklaştı ve bu aşamayla oynayarak, tasarımın gerisindeki metodları yeniden hayal ederek özgün bir çalışmaya imza ettı. Tarihi tekniklere de göz kırparak tasarım ve kalıp ekipleri paralel bir biçimde çalıştılar ve mataryeli azami ölçüde kullanmayı hedeflediler. Gelecekte de kumaş ve mataryellerin akılcı ve etkin biçimde kullanımı üzerine farklı tekniklere kafa yormayı sürdüreceğiz."