Az kıyafet, öz kıyafet

Sizi ‘kapsül gardırop’ kavramıyla tanıştırmamızın tam vakti…

Her sabah, hangi takım elbiseyi giysem ya da bu pantolonun üzerine bu tişört nasıl olur sorularıyla cebelleşmenizi üzüntüyle karşılıyoruz. Yıllardır süregelen bu yazın modası şöyle renkler, bu kış bu renkleri giyeceğiz ya da artık bir paçası kısa pantolonlar moda serzenişlerine kulak asmayanlar yaşadı!

Sizi 'kapsül gardırop' kavramıyla tanıştırmamızın tam vakti… İlerleyen sayfalarda karşınıza çıkacak stil sayfalarına sonsuz saygılarımızı sunuyor ve "Benim aradığım bu!" diyenlerle yolumuza devam ediyoruz. Gün içerisinde vermeniz gereken binlerce kararı düşünürken bir de üzerine "Bugün ne giyeceğim?" diye efor sarf etmek insanı zihnen yoruyor. Her gün farklı parçaları bir araya getirmek ve şıklığa kavuşma arzusuyla harcanan enerjinin yanında zaman ve para kaybına da uğruyoruz. Tam da böyle düşünenler için ortaya çıkmış kapsül gardırop ile birlikte mutluluğun kapıları aralanıyor. Hem de başarılı kariyerleriyle kapsül gardırop kavramını bir araya getirmiş Steve Jobs ve Mark Zuckerberg de sizin tarafınızda.

Düşünün, siyah kazak ve jean Jobs'ı, gri tişört ve jean ise Zuckerberg'i hatırlatmıyor mu? Sürekli aynı kıyafetleri giymenizden bahsetmiyoruz, sadece renk uyumuna dikkat ederek az sayıda kıyafetle de yaşamınızı sürdürebileceğinizi iddia ediyoruz. Ayrıca Christopher Nolan da kapsül gardırop kullanıcılarından, çünkü zamanı çok değerli… Dünya basitleşiyor, gardıropları küçültelim.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.