Boyutlar ve renkler yarışta

Artık, soğuk kış aylarıyla vedalaşmanın vakti geldi. Enerjisi ve renkleriyle insanı ‘şarj eden’ günler yakında. Hal böyleyken yeni tasarımlarla tanışmanın tam sırası. Genişlikleriyle yarışan ‘oversıze’ üstler, eşofman pantolonlar, orta çağ’dan emanet gömlekler ve yine birbirinden iddialı renkler İlkbahar-Yaz 2018’in habercisi, adeta.

Moda Editörü: Duygu ALTIPARMAK

Fotoğraflar: Gökay ÇATAK

trençkot COS 790 TL,

gömlek H&M 149 TL,

pantolon HATİCE GÖKÇE (Fiyat istek üzerine.),

fular FOK 75 TL

triko MSMG (BEYMEN) 1.945 TL

pantolon HATİCE GÖKÇE (Fiyat istek üzerine.)

ayakkabı DIOR (BEYMEN) 4.250 TL

trençkot ACADEMIA (BEYMEN) 1.295 TL

gömlek ACADEMIA (BEYMEN) 134 TL

yaka aksesuarı (Moda editörüne ait.)

kazak GIVENCHY (BEYMEN) 3.695 TL

triko MASSIMO DUTTI 119 TL

pantolon COS 290 TL

kazak ZARA 149 TL

gömlek ACADEMIA (BEYMEN) 134 TL

pantolon ZARA 179 TL

yaka aksesuarı (Moda editörüne ait.)

trençkot COS 590 TL

gömlek HATİCE GÖKÇE 485 TL

triko MASSIMO DUTTI 199 TL

pantolon HATİCE GÖKÇE (Fiyat istek üzerine.)

ayakkabı DIOR (BEYMEN) 4.250 TL

ceket H&M 369 TL

pantolon H&M 179 TL

triko ZARA 99 TL

triko eşofman üstü VINCE (BEYMEN) 2.745 TL

triko eşofman pantolon VINCE (BEYMEN) 2.545 TL

balıkçı yaka triko ZARA 149 TL

ayakkabı DIOR (BEYMEN) 4.250 TL

denim ceket VERSUS (BRANDROOM) 1.334 TL

kazak SALVATORE FERRAGAMO 1.851 TL

pantolon HATICE GOKCE (Fiyat istek üzerine.)

fular FOK 75 TL

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.