Gucci, İlkbahar-Yaz 2019 koleksiyonunu müzikal ile tanıttı

Gucci İlkbahar-Yaz 2019 koleksiyonunu "Gucci Showtime" adlı bir müzikalle tanıttı. Gucci, Hollywood'un altın çağından ilham alarak ünlü müzikallere gönderme yapmayı ihmal etmedi.

Gucci 2019 İlkbahar-Yaz koleksiyonu Hollywood'un altın çağı olarak kabul edilen 1940'lı ve 1950'li yıllara saygı duruşunda bulunuyor. Glen Luchford tarafından yönetilen "Gucci Showtime" adlı kampanya videosunda yıldızlar sürreal hayaller içeren bir müzikalde buluşuyor.
'Gucci İlkbahar-Yaz 2019' koleksiyonundan bolca nostaljik öge barındıran Alessandro Michele, ünlü müzikaller 'American in Paris(1951)', The Band Wagon(1953)', ve 'E Singin(1944)'e gönderme yapmayı ihmal etmiyor.

40'lı ve 50'li yıllarn tüm şatafatını sergilediği 2019 İlkbahar/Yaz kampanyasını Hollywood müzikaline çeviren lüks marka, moda dünyasından sinemaya evrilmenin ilk sinyalini veriyor.

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.