adidas Çin Yeni Yılı'nı James Harden ile kutluyor

Damla Yüce
adidas, Çin Yeni Yılı kutlamalarına özel yeni bir koleksiyon yayınladı. Marka koleksiyonunu tanıtmak için influencer, oyuncu ve sporcuların yer aldığı bir reklam kampanyası başlattı. James Harden ve yeni marka büyükelçisi Liu Yifei liderliğindeki Tang Hanedanlığından esinlenen bir Çin ziyafetini imgeliyor.

adidas'ın Çin Yeni Yılı koleksiyonu, kaplan ve koi balıkları gibi hayvanlardan, şakayık ve lotus gibi çiçeklere ve çeşitli Çin totemlerine kadar çeşitli Çin kültürel unsurlarından ilham alıyor. Özellikle, turna ve begonya baskılar kadın giyiminde görülürken, lotus ve koi balıkları desenleri çocuk giyiminde karşımıza çıkıyor.

Toplamda, Çin Yeni Yılı giysiler, basketbol, koşu, açık hava ve adidas Originals silüetlerine uyarlanan kara, deniz ve havaya atıfta bulunan üç arkaplan ile beğeniye sunuldu.

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.