Modacıların gözünden dijitalleşen dünya

Moda Haftası tamamen dijitalleştikçe, tasarımcılar bu garip yeni dünyaya nasıl adapte olduklarını ortaya koyuyor.

Londra Moda Haftası tamamen dijital hale geldiğinde etkinliğin kilit tasarımcıları, kıyafetlerin gösterilmesinin (neredeyse) imkansız olduğu bir dünyaya nasıl adapte olduğunu anlattı.

Etkinlikte yer alan moda tasarımcısı Lou Dalton, "moda dünyasının böyle zor zamanlarda bir araya geldiğini görmek harikaydı" yorumunu yaptı. Etkinliği yeniden üretmekle ilgili en büyük zorluk neydi sorusuna ise "lojistik" yanıtını verdi, "üretim desteğinin çoğu kilit altındayken gecikmeler meydana geldi."

Kendileri için en büyük fırsat ise sıfırlanmak ve yenilenmek için durup soluklanma fırsatı bulmaları olmuş -sıfırlamak ve yenilemek için-. Defilenin gelecekteki hali için ise Dalton "bu şovu seviyorum ama şu anki iklim ışığında - çalışma şeklimizi yeniden düşünmek zorunda kaldık - artık hepsi çok gereksiz ve aşırı hissettiriyor. Geri dönülemez şekilde bakış açımız değişti" diyor ve ekliyor "temel olarak, daha azı her zaman daha fazladır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.