Bannister Burada

The North Face’in yeni koşu ayakkabılarıyla kendi rekorumuzu kırmaya hazırız.

Yazı: Özge Dinç

Roger Bannister 1952'de, üstelik de profesyonel bir atlet değilken tarihin ilk 4 dakikada 1 mil koşan atleti olmayı başarmıştı. Bu rekorun en önemli özelliği ise 1 milin bu sürede koşulamayacağına ilişkin algıyı ve psikolojik sınırı kırmasıydı.

Bannister o gün kanguru derisinden, ancak koşu için geliştirilmemiş bir ayakkabı giymişti. Biz daha şanslıyız; günümüzde The North Face'in Vectiv modelinin de aralarında olduğu birçok yüksek performanslı koşu ayakkabısı üretiliyor. Koşu ayakkabılarının koşarken ağırlığı azaltıp enerjiyi artırması azami derecede önem taşıyor. 1966'dan bu yana outdoor sporlar ve zorlu koşullar için ürettiği yaratıcı tasarımlarıyla tanıdığımız The North Face'in geliştirdiği Vectiv de karbonfiber tabanı, kompozit plaka teknolojisi, kavisli orta tabanı ve hafif materyaliyle ayağı daha iyi kavrıyor, denge sağlıyor ve yerdeki darbeyi yüzde 10 azaltıyor. Sekiz koşu ve yürüyüş ayakkabısına adını veren ve teknik, zorlu koşullarda koşmayı sağlayan Vectiv sisteminin geliştirilmesi için iki yıllık araştırma geliştirme çalışmaları ile 6.000 milden fazla test yapılmış. 14 sporcu bu ayakkabılarla dünya çapında 17 rekora imza atmış bile. Sıra, kendi rekorumuzu kırmak için bizde.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.