Burberry 2040'a Kadar İklim Pozitif Olma Sözü Verdi

Burberry, 2040 yılına kadar iklim açısından pozitif olma sözü vererek bunu yapan ilk lüks marka oldu.

Lüks moda markası Burberry, genişletilmiş tedarik zinciri genelinde emisyonları 2030 yılına kadar yüzde 46 oranında azaltmayı ve diğerlerini kendi karbon yolculuklarını iyileştirme konusunda desteklemeyi taahhüt etti.

İngiliz markası ayrıca BM'nin Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerine ulaşmak için harekete geçmek için birlikte çalışan bir grup küresel moda organizasyonu olan Fashion Avengers'a desteğini duyurdu.

Burberry CEO'su Maco Gobbetti şunları söyledi: "Burberry, doğayı ve harika dış mekanları keşfetme arzusu üzerine inşa edildi ve 150 yılı aşkın bir süredir ilham kaynağımız olarak kaldı. Bu keşif mirasından yararlanarak ve yaratıcı ruhumuzla hareket ederek, bugün yeni bir hedef belirledik: 2040 yılına kadar iklim pozitif olmak."

Gobbetti, "Şirket olarak, dünyada iyilik için bir güç olma tutkumuzla birleştik. Sürdürülebilirliğe olan bağlılığımızı güçlendirerek, gelecek nesiller için gezegenimizin korunmasına yardım etmede daha da ileri gidiyoruz." diye ekledi.

Lüks marka, doğal ekosistemlerimizi koruyan ve restore eden programlara yatırım yaparak sıfır karbonlu bir gelecek yaratmayı hedefliyor. Korunmasız toplulukların değişen dünyaya uyum sağlamasına yardımcı olmak için iklim direnci projelerini finanse edecek olan Burberry, moda endüstrisini ortaklıklar ve politikalar yoluyla dönüştürmek için ne gerektiğini sorgulayacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.