Matthieu Blazy, Bottega Veneta'nın Kreatif Direktörü Oldu

Bottega Veneta, markanın yeni kreatif direktörü olarak Matthieu Blazy’nin atandığını duyurdu.

1984 yılında Paris'te doğan Matthieu Blazy, Brüksel'deki La Cambre'den mezun oldu. Moda kariyerine Raf Simons erkek tasarımcısı olarak başlayan Matthieu Blazy, ardından Maison Martin Margiela bünyesine katılarak "Artisanal" serisini ve kadın RTW showlarının tasarladı. 2014 yılında Celine'in kıdemli tasarımcısı oldu, 2016-2019 yılları arası Calvin Klein'da Raf Simons ile çalıştı. 2020 yılında Bottega Veneta RTW tasarım direktörü olarak atandı. Fransız ve Belçika vatandaşı olan Matthieu Blazy, Antwerp ve Milano'da yaşıyor.

Bottega Veneta Ceo'su Leo Rongore konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: "Matthieu Blazy, lüks moda evimizin yaratıcı yönetimini ona emanet etmekten gurur ve heyecan duyduğum olağanüstü yetenekli bir isim. Bottega Veneta, her zaman özel işçilik ve özgün yaratıcılıkla eş tutulmuştur. Matthieu'nun kreatif direktör olarak atanması markamızın modernlik düzeyini daha da arttıracak ve Bottega Veneta'nın özündeki değerleri koruyarak büyümemizi hızlandıracak".

Kering Yönetim Kurulu Başkanı ve Ceo'su François-Henri Pinault ise, "Matthieu Blazy'nin deneyim zenginliğinin ve geniş kültürel geçmişinin yaratıcılığıyla birleşerek Bottega Veneta mirasını başarılı bir şekilde taşıyacağına eminim" dedi.

Matthieu Blazy, Bottega Veneta için ilk koleksiyonunu Şubat 2022'de sunacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.