2022 Uluslararası Woolmark Ödülü Finalistleri Belli Oldu

2022 Uluslararası Woolmark Ödülü için 7 finalist belirlendi.

Dünyanın en özgün ve en prestijli moda ödülleri ve yetenek gelişim programı kabul edilen Uluslararası Woolmark Ödülü için 7 finalist belirlendi. Danışma Konseyi en umut verici tasarım yeteneklerini belirmek üzere yüzlerce başvuruyu inceledi.

Ralph Lauren, Yves Saint Laurent ve Karl Lagerfeld gibi dünyanın önde gelen tasarımcılarının keşfedilmesini sağlayan Uluslararası Woolmark Ödülü için uzman bir Danışma Konseyi, yüzlerce finalist arasından seçim yaptı. Yeteneğin kültürel veya coğrafi sınırları olmadığını kanıtlayan başvurular, Avustralya'dan Güney Afrika'ya, Fransa'dan Çin'e ve İngiltere'den ABD'ye birçok ülkeden geldi. Seçilen yedi finalistin çalışmalarının yenilik, tedarik zinciri şeffaflığı, sürdürülebilirlik ve kapsayıcılık taahhüdünü vermesine dikkat edildi.

2022 Uluslararası Woolmark Ödülü finalistleri:

• Ahluwalia, Birleşik Krallık

• EGONLAB, Fransa

• Jordan Dalah Stüdyosu, Avustralya

• MMUSOMAXWELL, Güney Afrika

• Peter Do, ABD

• Rui, Çin

• Saul Nash, Birleşik Krallık

The Woolmark Company'nin CEO'su John Roberts, "2022 Uluslararası Woolmark Ödülü için yarışan yeni nesil yaratıcı oyun değiştiricileri tanıtmaktan heyecan duyuyoruz" dedi. "Her geçen gün gelişmeye devam ederken, amacımız tasarımcıları bugünün ötesinde düşünmeleri için desteklemek, Merinos yününün yenilikçiliğini, çok yönlülüğünü ve sürdürülebilirliğini vurgulamak ve yarının müşterilerinin ayırt edici ihtiyaçlarını karşılamak için yeni teknolojilerin temelini sergilemektir." diye sözlerini sürdürdü.

İleriye dönük tasarım ve inovasyonun gerçek bir kutlaması olarak bu yılın program teması "Play". Finalistler, yarışma kapsamında daha parlak bir gelecek için değişimi ve yeniliği yönlendirmek için tekstil, tasarım ve iş uygulamaları ile oynamaya ve denemeye davet edildi.
Her finalist, bir Merinos koleksiyonunun geliştirilmesi için 60.000 Avustralya doları hibe alacak ve programın eğitim ve mentorluk girişimi olan İnovasyon Akademisi tarafından desteklenecek. İnnovasyon Akademisi'nde ise Gabriella Karefa-Johnson (Stylist & Editor), Holli Rogers (Chief Brand Officer, Farfetch), Sinéad Burke (Educator and Advocate), Sara Sozzani Maino (Head of Vogue Talents, Deputy Director Vogue Italia & Int Brand), Shaway Yeh (Founder YehYehYeh and Group Style Editorial Director Modern Media Group) and Tim Blanks (Editor-at-Large, Business of Fashion) gibi çok önemli isimler yer alıyor.

ÖDÜL:

Yedi finalist, 2022 Sonbahar/Kış sezonu için tedarik zincirlerine şeffaf ve sürdürülebilir bir yol haritası ile Merino yünün doğal çok yönlülüğünü, yenilikçi doğasını ve eko-kimlik bilgilerini vurgulayan bir kapsül koleksiyonu hazırlayacak. Kazananlar Nisan ayında açıklanacak.

Birinci 200.000 Avustralya Doları, Karl Lagerfeld İnovasyon birincisi ise 100.000 Avustralya Doları ek para ödülünü kazanacak. Kazananlar ve finalistler ayrıca Merino yün kapsül koleksiyonlarını Uluslararası Woolmark Ödülü'nün geniş Perakende İş Ortağı Ağı aracılığıyla dünyanın en iyi butiklerinde ve mağazalarında ticarileştirme ve satma fırsatına sahip olacaklar.

Bu yılki Uluslararası Woolmark Ödülü finalistleri, Karl Lagerfeld, Yves Saint Laurent, Emily Bode Aujla, Richard Malone, Angel Chen, Gabriela Hearst, Rahul Mishra ve son olarak Matty Bovan gibi etkileyici bir mezunlar ağına katılmış oluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.