2021 Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge yarışması üçüncü edisyonunda moda sektöründe değişime ivme katan altı global girişimciyi öne çıkarıyor. Girişimciler iki kişiye verilecek toplam 200.000 € tutarındaki ödülü kazanmak için fikirlerini Yara Shahidi ve Tommy Hilfiger’ın da yer aldığı jüriye sunacak.

Tommy Hilfiger, 2021 Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge yarışmasının 6 finalistini açıkladı. Finalistler, dünya çapındaki start-up'lar ve ölçeğini büyüten girişimcilerden gelen 430'u aşkın başvuru arasından seçildi. Tommy Hilfiger, Hiçbir Şeyi Boşa Harcamayan ve Herkese Kucak Açan sürdürülebilirlik vizyonu üzerinde inşa edilen programın üçüncü edisyonu ile toplulukların ilerlemesi ve moda dünyasında daha kapsayıcı bir geleceğin mümkün olması için çalışan tüm girişimcileri güçlendirmeyi ve desteklemeyi sürdürüyor. Sektörde etki yaratma ihtiyacı her zamankinden daha fazla önem kazanırken Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge yarışması üçüncü yılında COVID-19 pandemisiyle ilgili kısıtlamaların ve zorlukların devam etmesi nedeniyle tamamen sanal ortamda yürütüldü.

Başvurular bir yıl süren çok aşamalı bir süreçte potansiyel sosyal etki ve pazar büyümesi dahil pek çok kritere göre kurum içi ve dışı uzmanlar tarafından detaylı bir şekilde değerlendirildi. 6 finalist, 12-13 Ocak 2022'de sanal ortamda gerçekleştirilecek Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge finalinde iş ve sürdürülebilirlik liderlerinden oluşan bir jüriye iş fikirlerini sunacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.