Dior’un yeni marka elçisi Kylian Mbappé

Fransız futbol kulübü Paris Saint-Germain’in yıldız forveti Kylian Mbappé, erkek koleksiyonları artistik direktörü Kim Jones’un tasarımlarını sergilemek ve Sauvage parfümü tanıtmak üzere Dior’un marka elçisi oldu.

Fransız futbol kulübü Paris Saint-Germain'in yıldız forveti Kylian Mbappé, erkek koleksiyonları artistik direktörü Kim Jones'un tasarımlarını sergilemek ve Sauvage parfümü tanıtmak üzere Dior'un marka elçisi oldu. Dünya şampiyonu futbolcu, 2018 yılında henüz yalnızca 22 yaşındayken kazandığı bu prestijli ödülle Fransa milli takımının en önemli oyuncularından biri olmuştu. Etkileyici kariyeri, aynı yıl içerisinde FIFA tarafından en iyi genç oyuncu seçilmesinin ardından dünyada 21 yaş altı en iyi oyuncu olarak "Kopa Trophy"yi kazanmasıyla taçlandı. Mbappé 13 kasım 2021 tarihinde ise Fransa'nın 2022 Dünya Kupası elemelerinde oynadığı bir maçta 4 gol birden atarak, 1958 yılından beri milli takımda bunu başaran ilk futbolcu oldu ve tarihe geçti.

Çeşitli yardım faaliyetlerine katılan Kylian Mbappé hastanede tedavi gören çocuklara destek sağlayan "Premiers de Cordée" derneğine sponsor olarak çalışmaktadır. Mbappé 20 Ocak 2020 tarihinde ise "Inspired by KM" adını taşıyan kendi derneğini kurdu ve misyonlarının, "Çocukların hedeflerine ulaşmaları yolunda onlara ilham olmak" olduğunu açıkladı.

Dior, titizlikle ele alınan standartlar ve cömertlik konularında aynı değerleri paylaştığı Kylian Mbappé'nin Maison'a katılmasından mutluluk duyuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.