Etro’nun Yeni Kreatif Direktörü Marco De Vincenzo Oldu

Gerolamo Etro tarafından 1968'de kurulan ve halen özel sermaye şirketi L Catterton tarafından yönetilen İtalyan lüks moda evi Etro’nun, kadın, erkek ve ev koleksiyonlarının Kreatif Direktörlüğü görevine 1 Haziran 2022 itibarıyla Marco De Vincenzo geliyor.

Marco De Vincenzo'nun, ilk Etro lansmanı Eylül 2022'de Milano Moda Haftası'nda gösterilecek olan 2023 İlkbahar/Yaz kadın koleksiyonu ile gerçekleşecek.

Yeni neslin en yenilikçi tasarımcılarından biri olarak öne çıkan Marco De Vincenzo, 2000 yılında Roma'daki Avrupa Tasarım Enstitüsü'nden mezun olduktan sonra Fendi aksesuar serileri için çalıştı, ardından da 2009 yılında kendi adını taşıyan kadın hazır giyim markasını tanıttı. Altaroma tarafından Vogue İtalya iişbirliği ile organize edilen "Who is on Next?" yetenek yarışmasında birincilik ödülü kazandı.

Veronica, Kean ve Jacopo Etro'nun L Catterton ile ortaklaşa şekilde markanın stratejisinin geliştirmeye devam edecekleri belirtildi.

Etro CEO'su Fabrizio Cardinali, "Markanın yeni döneminin bir parçası olarak, Marco De Vincenzo'nun gelişini mutlulukla karşılıyoruz. Renklere, baskılara ve kumaşlara olan hakimiyeti sayesinde Marco'nun, Etro'nun olağanüstü mirasını markanın farklı koleksiyonları için yeniden yorumlayacağından ve aksesuar dünyasına yepyeni bir soluk getireceğinden eminiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.