Paris'te Erkek Moda Haftası Normale Dönüyor

Paris Erkek Moda Haftası bugün başlıyor.

Paris'te pandemi dönemindeki son kısıtlamaların kaldırılması ve daha önce resmi moda şovlarını "modası geçmiş" olarak nitelendiren Celine'den Hedi Slimane'nin sürpriz dönüşü ile bugün başlayan erkek moda haftası için eski yöntemlere geri dönüldü.

Önceki enfeksiyon dalgalarında bile, moda kitlesi, makyajlarının bir maskeyle bulaştığını veya partilerinin sosyal mesafeyle kısıtlandığını görmek konusunda hiçbir zaman özellikle hevesli değildi.

Ancak uluslararası seyahate getirilen son kısıtlamaların kaldırılmasıyla, bu hafta yaratıcı şovlarıyla tanınan ABD'li tasarımcı Tom Browne ve Givenchy'den Matthew Williams da dahil olmak üzere birçok büyük ismin dönüşünü göreceğiz.

En büyük sürpriz ise Celine'in kreatif direktörü ve son yılların erkek modasının en etkili isimlerinden biri olan ve haftayı Pazar günü kapatacak olan Slimane'nin dönüşü.

LVMH grubu içindeki önemli markalardan biri olan Celine, en son Şubat 2020'de resmi moda takviminin bir parçası olarak sunuldu, Slimane dramatik bir şekilde geleneksel zaman çizelgesinin "eskimiş" ve "arkaik" olduğunu açıkladı.

O zamanlar Le Monde'a verdiği demeçte, "Bugünlerde bir olay ve nadirlik duygusu yaratmak, belirli bir zamanda zorunlu bir egzersizden daha önemli görünüyor" dedi ve o zamandan beri erkekler ve kadınlar için genellikle filmlerle kendi hızında koleksiyonlar yayınlıyor.

Pandemiye giden yolda, moda takviminin hızının kontrolden çıktığına dair yaygın bir algı vardı, hem fiziksel olarak yorucu hem de çevresel açıdan sağlıksız.

Ancak iki yıllık pandemi, birçok kişiyi moda haftalarının etrafındaki festival atmosferine geri dönmeye hevesli bıraktı.

Fransa Haute Couture ve Moda Federasyonu başkanı Pascal Morand, "Celine geri döndüğü için çok mutluyuz" dedi. "Sevinmekten başka yapacak bir yorumumuz yok."

Erkekler haftasında ilk kez boy gösteren Marine Serre, bu haftanın öne çıkan diğer ürünleri arasında yeşil fikirli, yüksek dönüşümlü kıyafetleri ve yenilikçi şovlarıyla kadın giyimde adından söz ettiriyor.

Louis Vuitton, Kasım ayında 41 yaşında kanserden ölen Virgil Abloh'un halefini henüz belirlemedi, ancak bu hafta ekibi tarafından oluşturulan bir koleksiyonu sunacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.