Virgil Abloh'un mirası "PYREX TEARS" onurlandırılıyor

Virgil Abloh'un ikonik PYREX VISION markasının mirası onurlandırılıyor.

Tremaine Emory, Instagram hesabından, merakla beklenen "PYREX TEARS" koleksiyonunun çıkış tarihini paylaştı. İtalyan Barok ressam Cecco del Caravaggio'nun Dirilişi'nin bir görüntüsünü paylaşan Denim Tears başkanı ve Supreme Kreatif Direktörü, Denim Tears web sitesinde özel serinin 6 Eylül'de yayınlanacağını açıkladı.

Virgil Abloh'un PYREX VISION markasının ilk koleksiyonlarında Caravaggio resimlerini kullanmasına atıfta bulunmanın yanı sıra, Diriliş tablosu, Virgil'in devam eden yaratıcı ruhuna paralel olan "PYREX TEARS" koleksiyonunun merkezi bir görüntüsü olarak hizmet edecek.

A post shared by Tremaine Emory (@tremaineemory)

Henüz çok fazla detay paylaşılmamış olsa da yeni koleksiyon, moda ve kültürel anların ilerlemesine yönelik imalar için ön-Off-White™ etiketinin yeniden dirilişi olarak hizmet ediyor. Emory tarafından da paylaşılan tanıtımlardan, koleksiyonda The Resurrection görseli ile süslenmiş kapüşonlular ve gelişmiş Polo Ralph Lauren Rugby atletler yer alacak. Atletler, ilginç bir şekilde, Michael Jordan'ın 1995'te NBA'ye döndüğünde "23"ten "45"e geçişine atıfta bulunan "PYREX/45/TEARS" ile basılmış.

A post shared by Tremaine Emory (@tremaineemory)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.