Burberry, Minecraft ile Oyuna Girdi
Burberry, Minecraft ile iş birliğini duyurdu.
Burberry, dünyanın en popüler video oyunu Minecraft ile tüketicilerin fiziksel ve dijital olarak kendilerini "belirgin bir Burberry x Minecraft evrenine" kaptırmalarını sağlayacak bir iş birliğini duyurdu.
Dünya çapında milyonlarca oyuncuyla Minecraft çağdaş oyun ortamının temel taşı haline geldi ve şimdi, lüks İngiliz moda evi Burberry ile yeni bir ortaklık kuruyor. Burberry ve Minecraft , Burberry: Freedom to Go Beyond adlı özelleştirilmiş bir oyun içi maceraya odaklanan çok yönlü bir işbirliğinde bir araya geliyor.
Hem ücretsiz oyun içi macera hem de kapsül koleksiyon 1 Kasım'da başlayacak. Oyuncular Burberry dünyasını Minecraft Marketplace'te ve kapsül koleksiyonunu çevrimiçi ve mağaza içinde bulabilecekler. Kapsül koleksiyona ve bir dizi özel oyun içi aksesuara erken erişim, 31 Ekim'de seçili ülkelerde ve yalnızca Burberry abonelerine yönelik olarak başlayacak.
Bu, Burberry'nin bir oyun franchise ile ilk ortaklığıdır. Video oyunu, oyuncuların kendi dünyalarını yaratmaları için pikselli yapı taşlarından oluşur.
Paris Moda Haftası sırasında Jonathan Anderson, Loewe'de popüler oyunu selamlayan bir dizi piksellerden ilham alan tişörtler, pantolonlar ve kapüşonlular sundu.
Burberry'de gerçekleşen büyük değişikliklere, Jonathan Akeroyd'un şirketin yeni CEO'su olarak katılmasına ve Daniel Lee'nin kreatif direktör olarak işe alınmasına rağmen, marka dijital işini sağlam bir şekilde büyütmeye devam ediyor.