Adidas, Yeezy Tasarımlarını Kullanmayı Planlıyor

Adidas Yeezy'den devam edebilir mi?

Adidas, Kanye West ile olan işbirliğinin sona ermesinden sonra bile Yeezy tasarımlarını kullanmaya devam etmeyi planladığını söyledi. Bu, Adidas'ın finans direktörü Harm Ohlmeyer tarafından geçtiğimiz günlerde şirketin üçüncü çeyreğinin sonuçlarıyla ilgili bir konferans görüşmesinde açıklandı.

Ohlmeyer'e göre, Alman spor ürünleri üreticisi, ortaklık çerçevesinde mevcut ürünlerin yanı sıra önceki ve yeni renk çeşitlerinin tüm tasarım haklarının tek sahibidir. Business of Fashion'ın bildirdiğine göre, bunun bir istisnası 'Yeezy' adıdır.

Adidas haklarını önümüzdeki yıl kullanmayı planlıyor. Adidas yöneticileri, markanın Ye sonrası geleceğine ilk bakışını sundu ve haklarına sahip olduğu alt markanın tasarımlarını Ye'ye ait Yeezy adı olmadan kullanmayı planladığını doğruladı. Adidas CFO'su Harm Ohlmeyer yaptığı açıklamada, Adidas'ın 2023 yılında telif ve pazarlama ödemelerinde 300 milyon euro tasarruf beklediğini söyledi.

Bu arada, şirketin liderliği, sokak giyim tasarımcısı Jerry Lorenzo ve onun Fear of God etiketi ile yeni bir ortaklık için büyük umutlar taşıyor. Lorenzo, markanın Balenciaga ve Gucci ile popüler işbirliklerini içeren yaşam tarzı teklifini yükseltme stratejisinde merkezi bir rol oynayacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.