Louis Vuitton, Yayoi Kusama İş Birliğiyle Tokyo'da!
Louis Vuitton'ın Yayoi Kusama iş birliği Tokyo Kulesi ve Zojoji Tapınağı gibi önemli noktalarda yer alarak, fiziksel enstalasyonlar ve artırılmış gerçeklik aktivasyonlarının bir karışımını sunuyor.
Louis Vuitton, Yayoi Kusama ile ikinci iş birliğiyle Tokyo'da fiziksel kurulumlar ve artırılmış gerçeklik aktivasyonlarının bir karışımını içeren çeşitli etkinlikler başlattı.
Fransız lüks markası, şirketin kurucusunun torunu Gaston, Louis Vuitton'a kadar uzanan sanatçı ve tasarımcılarla uzun süredir devam eden çalışma geleneğinin bir parçası olarak 2012'de Kusama ile ilk ilişkisini açıkladı.
Kusama'nın sürükleyici etkinlikleri ruhuna uygun olarak, şirket , Tokyo Kulesi, Zojoji Tapınağı ve Tokyo istasyonu gibi önemli noktaların yer alacağı şehir çapındaki bir etkinlikle Ocak ayında mağazalara çıkacak olan 93 yaşındaki Japon sanatçıyla ikinci koleksiyonunu tanıtacak.
Kalabalık Shinjuku semtindeki anamorfik bir reklam panosu, izleyicileri sanatçının bir avatarı aracılığıyla Kusama'nın imzası olan puantiyelerle süslenmiş bir Louis Vuitton sandığının içine çekecek. Shiba Park'ta bebek arabaları krom küre heykelleri ve balkabağı şeklindeki sıcak hava balonunu görebilecek.
Eyfel Kulesi'nden ilham alan bir iletişim kulesi olan Tokyo Kulesi, renkli bir tatil ağacına dönüştürülecek ve Tokyo istasyonu kurulumunda balık şeklinde bir yemek kamyonu yer alacak.
AR filtreleri her yerde canlı animasyonların kilidini açarken, selfie özellikleri katılımcıların hayali karakterler veya noktalar arasında karışmasını veya Louis Vuitton x Yayoi Kusama güneş gözlükleri gibi sanal nesneleri denemesini sağlayacak.