Mark Weston Beş Yılın Ardından Dunhill'den Ayrıldı

Dunhill'de kreatif direktör olarak görev yaptığı süre boyunca Mark Weston, koleksiyonlara soğukkanlı bir şıklık kattı.

Mark Weston, markada beş yılı aşkın bir süre geçirdikten ve geçen yıl yeni bir CEO olan Laurent Malecaze'in gelişinden sonra Dunhill'in kreatif direktörü olarak görevinden ayrıldı.

Linkedin'deki profiline göre Weston, Nisan 2017'de Dunhill'e katıldı ve geçen Ekim ayında şirketle çalışmayı bıraktı. Basın zamanında yorum için Dunhill'e ulaşılamadı. Marka, bu ayın sonlarında bir 2023 sonbahar koleksiyonu sunmayı planlıyor.

Weston'ın son koleksiyonu 2023 baharı içindi. Bu koleksiyon, özel dikim kıyafetleri sportif silüetlerle birleştirdiğini ve "içinde yaşanacak şekilde yapılmış akıcı, rahat kıyafetler" yarattığını gördü. Aksesuarları da sadeydi ve çok işlevli, yumuşak çakıl taneli deri bir çanta ve ikincisi Japonya'da çok satan kare bir kese içeriyordu.

Beş yıllık görev süresi boyunca Weston, özel dikim ceketler için neopren ile yünü karıştırarak lüks erkek markasına hafif, sportif bir dokunuş getirdi.

İmzalı şal ceketleri, yırtmaçlı pantolonları, canlı renk paleti ve genel olarak soğukkanlı şıklığı, dünyanın dört bir yanından müşterilerin ilgisini çekti ve daha genç bir tüketici kuşağına hitap etti.

Weston ayrıca pandemi boyunca marka için tasarım yaptı, daha fazla örgü ve günlük kıyafet enjekte etti ve koleksiyonları hızla evden tam zamanlı veya yarı zamanlı çalışan müşterilere uyarladı.

Weston, Dunhill'e katılmadan önce yaklaşık on yılını Burberry'de erkek giyim tasarımından sorumlu kıdemli başkan yardımcısı olarak geçirdi. Kariyerinin başlarında Coach ve Donna Karan'da tasarımcı olarak çalıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.