Gucci, Sabato De Sarno'yu Kreatif Direktör Olarak Atadı

Ana şirket Kering, İtalyan Sabato De Sarno'yu Gucci'nin kreatif direktörü olarak atadı.

Şimdiye kadar Valentino'da erkek ve kadın koleksiyonlarını denetleyen De Sarno, Gucci için ilk podyum koleksiyonunu Eylül ayında Milano Kadın Moda Haftası'nda sunacak. De Sarno, Gucci'nin Tasarım Stüdyosu'na liderlik edecek ve moda evinin CEO'su Marco Bizzarri'ye rapor verecek.

Bizzarri, rolünün "Kadınlar, erkekler, deri ürünler, aksesuarlar ve yaşam tarzı koleksiyonlarında moda evinin yaratıcı vizyonunu tanımlamak ve ifade etmek" olacağını söyledi.

De Sarno, "Yıllar boyunca inandığım değerleri hoş karşılayabilen ve besleyebilen, böylesine olağanüstü bir tarihe ve mirasa sahip bir Meclise katılmaktan gurur duyuyorum" dedi. "Marka için yaratıcı vizyonuma katkıda bulunacağım için duygulandım ve heyecanlandım."

GUCCI, DE SARNO'YU VALENTINO'DAN TRANSFER ETTİ

De Sarno, kariyerine 2005 yılında Prada'da başladı, ardından Dolce & Gabbana'ya geçti ve 2009'da moda direktörü olmak için yükseldiği Valentino'ya katıldı.

Kering'in başkanı ve CEO'su Francois-Henri Pinault, "Yaratıcı dümendeki Sabato De Sarno ile, House'un hem modayı hem de kültürü etkilemeye devam edeceğinden eminiz" dedi.

SABATO DE SARNO, ALESSANDRO MICHELE'İN YERİNİ ALDI

Napolili tasarımcı, yedi yıllık kreatif direktörlük görevinden sonra Kasım ayında İtalyan lüks markasından ayrılan Alessandro Michele'nin yerini aldı.

Michele, Bizzarri ile birlikte, 2015 ve 2019 yılları arasında Gucci'de yükselen bir büyüme dönemini yönetti, kâr yaklaşık dört kat artarak yaklaşık 10 milyar avroya (10,9 milyar dolar) ulaştı ve gelir neredeyse üç katına çıktı.

Ancak son çeyreklerde Gucci, Hermes ve LVMH'nin en iyi markası Louis Vuitton da dahil olmak üzere rakiplerinin gerisinde kalmaya başladı ve kilit Çin pazarındaki performansı, COVID-19 kısıtlamalarının ortasında yatırımcılar için bir endişe kaynağı haline geldi. Bunun sonucu olarak Alessandro Michele 2022 Kasım ayında sürpriz bir şekilde Gucci'den ayrıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.