Youtube reklamları değişiyor

Youtube'da ‘TrueView for Reach’ isimli daha kısa ve izleyiciler tarafından geçilebilir yeni reklamlar göstermeye başlıyor.

son dönemin yükselen trendi Youtube, kullanıcılarına yeni bir reklam türü sunmaya hazırlanıyor. TrueView reklam formatı, YouTube kullanıcılarının daha kısa süren reklamları izlemeden geçmelerine olanak tanımayı planlıyor. Yeni reklam formatı, YouTube'un 6 saniyeden sonra geçilebilir reklamlarına yeni bir alternatif olacak. YouTube, reklam verenlerin marka bilinirliğini 6 saniye içerisinde artırmanın en etkili yolunu keşfettiklerini, artık daha kısa ve etkileyici reklamlar yapabileceklerini duyurdu. İsteyen markalar, 6 saniye uzunluğunda ve 5. saniyede geçilebilen 'TrueView for Reach' reklam oluşturabilecek. Bu sayede, markanın reklamda hedef kitleye vermek istediği tüm mesajların ulaştığından emin olunacak.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.