Simülasyon şampiyonu

Rusya'da düzenlenen 2018 Dünya Kupası, yapay zeka tarafından simüle edildi ve muhtemel şampiyonlar belirlendi.

2010 Dünya Kupası'nda Kahin Paul isimli ahtapot, 2018'de ise yapay zeka... Teknoloji hız kesmeden gelişirken alışkanlıklarımızı da değiştirmeye devam ediyor. Technische Universitat Dortmund, Ghent University ve Technical University of Munich'in birlikte yürüttüğü program kapsamında yapay zeka, Rusya'da düzenlenen Dünya Kupası'nın kazananını belirledi. Yüz bin simülasyonu tek tek inceleyen yapay zeka, 8 grupta 32 takımın dünyanın en büyüğü olmak için sürdürdüğü mücadeleden şampiyonluk kupasını kaldırması mümkün 2 takımı belirledi. Açıklanan sonuca göre, kupaya uzanması en muhtemel iki ülke Almanya ve İspanya.

Bir diğer sistem Unanimous A.I. isimli yapay zeka d hakinler kervanına katıldı. Rusya'da düzenelnen 2018 Dünya Kupası'nı kimin kazanacağına dair sonuçları açıklayan programın Super Bowl turnuvasının sonuçlarını doğru bilme gibi bir referansı da var. Ona göre kupa Almanya'nın ellerinde havalanacak. Goldman Sachs da yapay zeka kullanarak Dünya Kupası'nda hangi ülkenin kupaya uzanacağını belirledi. Ev sahibi Rusya'nın Suudi Arabistan ile yaptığı maç ile başlayan turnuva için yapay zeka oldukça detaylı bir rapor hazırladı. Yapay zekaya göre, Almanya ve Brezilya arasında oynanacak olan final mücadelesi 2-1'lik skor ile bitecek. Brezilya şampiyonlak kupasına doğru uzanırken bize de yapay zekanın geleceği hakkında düşünmek kalıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.