Ünlü Yayıncı Ninja, Twitch’e Geri Döndü

Dünyanın en ünlü yayıncılarından biri olan Ninja, eski platformu Twitch’e tekrar dönmeye ve yayınlarına Twitch’te devam etmeye karar verdi.

Dijital yayın dünyasının en önemli ve en çok takip edilen isimlerinden biri olan Ninja, 1 senelik aranın ardından Twitch'e geri döndü!

Dünyanın en büyük dijital yayın servislerinden biri olan Twitch'in en büyük yayıncılarından biri olan Ninja, geçtiğimiz zamanlarda birçoğunuzun da bildiği gibi başka bir platforma geçiş yapmak için Twitch'ten ayrılmıştı. Microsoft'un Mixer platformuna geçiş yapması için büyük paralar alan ve Twitch'i bırakan Ninja, Mixer platformunun kapatılmasıyla birlikte açıkta kalmış ve başka bir platform arayışına çıkmıştı.

Microsoft'un Mixer adlı platformunun beklenen başarıya yakalayamaması, yayıncıların gelmesi için milyonlarca dolar harcanan Mixer'in kapatılmasına sebep olmuştu. Microsoft'u milyonlarca dolarlık zarara uğratan Mixer, geçtiğimiz zamanlarda kapatılmış ve ünlü yayıncı Ninja da YouTube'a geçiş yapmıştı. Twitch'te yakaladığı başarıyı asla bir daha yakalayamayan ünlü yayıncı Ninja, sonunda geri dönmeye karar verdi.

Dönüşünün ardından Twitch'te anlık 100 bini aşkın izleyiciye ulaşan Ninja, şuanda 83.500 kişinin karşısında canlı yayın gerçekleştiriyor. Bununla birlikte Ninja'nın, hali hazırda Twitch üzerinde 15 milyonu aşkın takipçiye sahip bir Twitch kanalı bulunuyor. Yani ünlü yayıncı oldukça iyi bir platforma çok büyük bir kanalıyla iyi bir şekilde geri dönüş yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.