TikTok'ta Alışveriş Dönemi Başlıyor

TikTok, rakipleri Instagram ve Facebook gibi sosyal medya alışveriş trenine atlıyor.

Sosyal medya uygulaması TikTok, uygulama içi alışverişi başlatmak için Shopify ile ortaklık kurdu. ABD, İngiltere ve Kanada'daki Shopify satıcılarının tümü, TikTok'un alışveriş deneme sürümünün bir parçası olmak için imza attı.

Bu, kullanıcıların video uygulamasında ilk kez alışveriş yapabilecekleri anlamına geliyor. TikTok, Z kuşağı arasında muazzam bir popülariteye sahip ve TikTok Influencer'larının belirgin büyümesiyle birlikte, kesinlikle dikkat çekici bir pazar var. Moda blogcuları Instagram'a göç ettiğinden ve influencer kültürü doğduğundan beri sosyal medya giyim satışlarını hareketlendiriyor.

Yeni özelliği deneyecek ilk markalardan biri, Kylie Jenner'a ait kozmetik markası Kylie Cosmetics olacak. Kanada'daki belirli bir satıcı grubunun önümüzdeki haftalarda pilot uygulamaya katılması ve yeni özelliğin önümüzdeki aylarda ek bölgelere de sunulması bekleniyor.

Shopify Başkanı Harley Finkelstein yaptığı açıklamada, "Influencer'lar içerik, topluluk ve ticaretin kilit rol oynadığı yeni bir girişimcilik türünün önünü açıyor" diyor ve ekliyor: "Shopify, TikTok'la birlikte ilk kez uygulama içi alışveriş deneyimi ve ürün keşfinin önünü açarak, dünyanın en hızlı büyüyen sosyal platformlarından birinde influencer ekonomisine güç veriyor. Bu yeni nesil girişimcilerin hedef kitleleriyle daha çeşitli yollarla etkileşim kurmalarına yardımcı olmaktan heyecan duyuyoruz."

TikTok'un küresel iş çözümleri başkanı Blake Chandlee yaptığı açıklamada, "Topluluğumuz alışverişi keşif, bağlantı ve eğlenceye dayanan bir deneyime dönüştürdü ve markaların tüketicilerin dikkatini çekmesi için benzersiz fırsatlar yarattı. TikTok, kendisini içerik ve ticaretin merkezine benzersiz bir şekilde yerleştiren bu yeni çözümlerle her büyüklükteki işletmenin tüketicileri doğrudan dijital satınalma noktasına yönlendiren ilgi çekici içerikler oluşturmasını daha da kolaylaştırıyor. Ortaklığımızı genişletmekten heyecan duyuyoruz. Shopify ve TikTok'u satıcılar için her zamankinden daha erişilebilir hale getiriyoruz" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.