Jared Leto Güzellik Dünyasına Twentynine Palms ile Giriş Yaptı

Oscar ödüllü oyuncu Jared Leto "Twentynine Palms" adlı markayla kendi güzellik markasını kuran ünlüler arasına katıldı.

Jared Leto kendi cilt bakım markasını piyasaya sürüyor: Twentynine Palms.

Twentynine Palms, 11 parçalık bir cilt bakımı, vücut bakımı ve saç bakım ürünleri serisine sahip olacak. (Bildiğimiz gibi Leto en harika cilde ve saça sahip.) Twentynine Palms, adını Kaliforniya'nın popüler noktası olan Joshua Tree Ulusal Parkı'ndan alıyor. Yeni marka, ilham perisi Mojave çölü ile, çöl manzarasından ilham alan ince aromalara sahip formüller oluşturmak için Mojave çölüne özgü malzemeler kullanarak hayal gücü ve yeniden icat için bu saygıyı benimsiyor.

Leto ayrıca markası altında İsviçreli bir sanatçı ve fotoğrafçı olan Douglas Mandry'nin sanat eserlerini içeren sınırlı sayıda bir eşarp da piyasaya sürecek. Leto, "Twentynine Palms, geliştirilmekte olan birçok ürünü olan yaratıcı bir oyun alanıdır" dedi. "Yaratıcılık ve ticari ilgi alanlarımın kesiştiği bir yer."

Leto, "güzellik ürünleriyle hiçbir zaman gerçekten ilgilenmediğini" vurguladı. "Ama kendimize mümkün olan en doğal şekilde bakma fikriyle ilgileniyorum" dedi. Oyuncu, daha sonra markayı koku, ev eşyaları ve tasarım nesnelerini içerecek şekilde genişletmeyi planladığını söyledi.

Brad Pitt'in yeni güzellik serisi Le Domaine gibi, öğelerin fiyatları şok edici derecede yüksek. Hayranlar, 97 dolarlık göz kremi, 95 dolarlık kil yüz maskesi ve 87 dolarlık nemlendirici ile birlikte bir temizleyici (39 dolar), serum (69 dolar), el ve vücut yıkama (her biri 47 dolar) ve şampuan ve saç kremi (her biri 54 dolar) bekleyebilirler.

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.