Sinerjik İkili

1980'li yıllardaki homo sapiens ise, Michael Jackson ve David Bowie gibi kılıktan kılığa girmek, farklı karakterlere bürünebilmek ve moda ona istemediği kadar taşkınlık sunuyordu. Saat ise arzu veya eğlenceden çok bir ihtiyacı temsil etmekten, 1980'lerin bu enerjisinden faydalanarak sıyrıldı; babadan oğula geçen veya klişe bir yıldönümü hediyesi olan, ciddi suratlı Avrupalıların elde oya gibi işlediği kol saatleri, artık ağır değil, maceracı ve dinamikti, tıpkı "Geleceğe Dönüş"teki Casio gibi. Zaten film endüstrisi ve ünlü kültürü, bu evrimde saatlerin yeni benliklerinin lehine çalışmaktaydı. James Bond karakterinin saati hangi özelliklere sahipti veya David Beckham hangi markayı takıyordu? Modanın bir bacağını oluşturan yıldız isimlerle yürütülen PR stratejilerini, saat markaları da zamanla benimseyecekti. Moda markaları için saatçilikte bir üst lige geçiş ise, üretici firmalarla lisans anlaşmaları sayesinde saat tasarımlarına kavuşan Guess gibi hazır giyimcilerden daha farklı bir segmentin oluşumuyla gerçekleşecekti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.