Sir HotStyle: Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’da Neler Oldu?

Podyum: Oturanlardan podyuma geçince, Didem Soydan'ın grunge tavrı, Özge Ulusoy'un östrojen kokan yürüyüşü yine hemen hemen her defilede karşımıza çıktı. Bu sezon bazı yabancı mankenler gerçekten çok başka, çok başarılıydı. Bazılarıysa yürümeseler daha iyiydi. Manken yalnızca bir askıdır, tezine karşın, mankenlikten TV’ye geçen ya da ismi modellikten çok daha popüler olan bazı mankenlerin kameralarla flörtleşmekten yürüyememeleri, tasarımları gölgeledi. Neyse ki gölgelenmeyi dünyanın neredeyse hiçbir podyumunda kullanılmayan ışıklar engelledi. Aydınlatma için 200 adet en yüksek teknolojide ışık kullanıldı ve genel olarak podyumun aydınlatması çok iyiydi. Koleksiyonlar - Boşuna Look’lar: Bazı defilelerde laf olsun diye aynı parçaların başka başka renkleri sergilendi. “Boşuna Look”lar anlamayanları eğlerken, anlayanları sıktı. Fitting problemli kostümler, son bir kontrol yapılmadan podyuma salınan mankenler üzerlerine yapışmış 25’er cm ipliklerle, vasat styling’lerle, “Keşke hiç podyuma çıkmasaydı!” dedirten look’larla dolu defileler arasından iyi olanlar bayrak gibi sıyrılıverdi. Erkekler: Erkek giyimde yine yeteri kadar koleksiyon sergilenmedi. Bu sezon yer almayan Hatice Gökçe, merakımızı bir sonraki sezona devrettirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.