2024’ün Sağlık ve Fitness Trendleri

Yılın o zamanı geldi çattı. Hani en iyi versiyonumuzu kristal küreye bakarcasına gözümüzde canlandırdığımız, sektörün en iyilerini gözümüze kestirip onların yöntemiyle aylar öncesinden oyuna hazır hale gelmeye çalıştığımız o zaman. İşte en fit halinize ulaşmanızın tüyoları.

Yazı Laura Hill

Çeviri Ece Büyükçolpan

2023 yılında kondisyonunuz ne kadar iyi olursa olsun, sayfa artık çevrilmek üzere: yeni bir yıl, yeni bir siz ve yeni olan her şey. Pek, yeni yılın size sunduğu bu büyük değişim fırsatını nasıl kullanacaksınız? Spor rutininiz neye benzeyecek? Sağlığınızı nasıl optimize edeceksiniz? Ve 2024'te hurafelere düşmeden sağlıklı yaşama nasıl adapte olacaksınız? Gelecek yılın nasıl şekilleneceğine dair sizi fikir sahibi yapabilmek için fitness dünyasına dair bütün can alıcı bilgilere sahip olan saygın isimlerden güzel bir ekip oluşturduk.

İşte Uzman Kadromuz

Olivia Houghton – Stratejik öngörü danışmanlığı firması The Future Laboratory'nin editörlerinden biri.

Anthony Katz – Hyperice'in kurucusu ve başkanı.

Chris Ashenden – Athletic Greens'in CEO'su ve kurucusu.

Kate Burton-Barlow – Marka stratejisti Fittest PR'nin kurucusu.

Beth McGroarty – Küresel Wellness Enstitüsü'nde (GWI) araştırma başkan yardımcısı.

Clive Ormerod – Les Mills International'ın CEO'su.

Andrew Tracey - PT, beslenme uzmanı ve Men's Health'de editör.

Ian McCaig – Fiit'in kurucu ortağı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.