Sloganların mesajı var

Henry Holland, bu fikri uygulayan tek tasarımcı değildi. Maria Grazia Chiuri, Dior için 2016 yılında sergilediği ilk koleksiyonunda tüllü eteklerle birlikte bile "We should all be feminists" tişörtünü kullandığında, DKNY ve Alexander Wang bu akımı takip eden tasarım markaları oldu. Şimdilerde ise hemen her markada sloganlı tasarımlara rastlayabiliyoruz. İki sezondur artık bir 'trend' olarak anılan durum, bu sezon da modaseverler için neredeyse uygulanması zorunlu bir moda konusu haline geldi. Özellike sweatshirt'lerin üzerinde sıkça gördüğümüz yazılar, hem kadınların hem erkeklerin üzerinden eksik olmuyor. Üstelik artık herkes kendi mesajını kendi mizacı ile verebiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.