Tüm samimiyetimizle neden vintage?

Modadaki durum, geçmişe dönme arzumuzun beşinci sebebini de kapsıyor: Postmodernizmle birlikte büyük anlatılar yıkılıp bireysel kimliğin öne çıkmasıyla herkes kendisini özel hissedecek şekilde giyinmek ister oldu. Herkesin giydiğini giyersek kendimizi özel hissetmiyorduk. Ama her ne kadar arttıysa da eskilerdeki gibi sadece el yapımı ürünlerle yetinemezdik. Herkesin giydiği parçalar yerine özgün, kişisel tarzımızı bulmak önem kazandı. Bunun için de modern bir kombini vintage bir giysiyle tamamlayıp kişiselleştiriyorduk. "Anı yaşayın." mottosunun yaygınlığını, kadim mistik öğretileri yeniden üretme hevesimizi düşününce bugünde bulamadığımız şeyin bir fi kir, bir tarz olduğunu düşünmek ise çok mümkün.

Oysa milenyuma girerken umutlar başkaydı: Her yer fütüristik tasarımlarla donanmıştı. Kutsal fi lmimiz de 1999 yapımı 'Matrix'ti. Şimdi ise 'Cherbourg Şemsiyeleri' ve 'Singin' In The Rain' göndermeleri ve renkleriyle 'La La Land'. Geçmişin fi kirleri, akımları, eserleri, ürünlerini hevesle tüketir ve yeniden üretirken ise aynanın karşısında sorabileceğimiz bir soru var: Ben yeni miyim?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.