Valentino’ya Piccioli’den Veda, Michele’den Merhaba

Valentino, 25 yılın ardından kreatif direktör Pierpaolo Piccioli markaya veda eder etmez yerini doldurmakta gecikmedi ve Gucci'nin eski kreatif direktörü Alessandro Michele ile yeni maceralara atıldı.

51 yaşındaki eski peygamberlerinin sakalına sahip, aksesuar tercihlerinde çokça yüzük bulunan ve filozoflardan pek anlaşılmayan alıntılar yapmaya eğilimli medyatik bir figür olan Michele, kariyerinin büyük bir bölümünde Gucci'de çalışmıştı. Jared Leto, Harry Styles ve Dakota Johnson gibi ünlüler tarafından pek çok kez tercih ediliyordu.

Michele, yaptığı açıklamada, "Kendine özgü zarafet ve incelikten oluşan kolektif bir hikayeye 'güzellik' kelimesini kazıyan Valentino'ya katılmaktan büyük bir mutluluk ve sorumluluk duyuyorum. Neşemi adlandırmak, ona saygı duymak, hissettiklerimi gerçekten aktarmak için kelimeler arıyorum; göğsümden fırlayan gülümsemeler, gözlerimi aydınlatan minnettarlık mutluluğu, ihtiyaç ve güzelliğin uzanıp buluştuğu o değerli an. Yine de neşe öyle canlı bir şey ki, adını söylemeye cesaret edersem onu incitmekten korkuyorum." Diyerek markaya katılışını duyurdu ve evet, filozofik alıntılarından bahsederken bundan bahsediyordum. Valentino'nun yeni dönemi Michele'nin perspektifiyle tam olarak neye dönüşecek gerçekten büyük bir merak konusu. Gözümüz üstünüzde Valentino!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.