Z Raporu: Yılın moda olayları

Riccardo Tisci, 2018'in başlarında Burberry'nin kreatif ekibinin başına geçti. Tisci bu transferin ardından yaptığı açıklamada, "Burberry'in İngiliz mirasına büyük bir saygı duyuyorum ve bu olağanüstü markanın potansiyeli konusunda heyecanlıyım" diyerek markanın köklerine bağlılığını vurguladı. Burberry'e gelişinin üzerinden bir kaç ay geçtikten sonra Riccardo Tisci, markanın monogram ve logosunda değişikliğe gitti. Arşivlerden esinlenilen ve İngiliz sanat yönetmeni ve grafik tasarımcısı Peter Saville tarafından tasarlanan monogram, kurucu Thomas Burberry'nin iç içe geçmiş baş harflerinden oluşuyor..

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.