Business class: Duygu Akbudak
Tüketicilere ürünleri satın almadan deneme fırsatı sunarak tüketicilerin yaşadığı bu deneyimleri hem diğer tüketiciler hem de markalarla paylaşmalarına olanak tanıyan dijital platform ‘Denebunu’nun kurucu ortağı Duygu Akbudak’la eğitimden iş hayatına birçok konuya değindik.
Giriş Tarihi: 23.11.2018
15:11
Hazırlayan Kaan SANCAR
Fotoğraf Kutup DALGAKIRAN
Yaş 29
Eğitim 2006-2011 Koç Üniversitesi – İşletme (Lisans)
Kariyer
2009 Frito Lay – Finans Departmanı (Staj)
2010-2011 The Coca-Cola Company – Avrasya ve Afrika Finans Departmanı (Staj)
2011-2012 The Coca-Cola Company – Finansal Planlama Analisti
2013 The Coca-Cola Company – Marka Müdür Yardımcısı
2013-2016 Kimberly - Clark – 'Huggies' Marka Müdür Yardımcısı
2016- Günümüz Denebunu – Kurucu Ortak
"Önüme çıkan her fırsatta yeni bir iş tecrübesi kazandım ve mezun olduğumda mutlu olacağım işi yapabiliyor olabilmek için durmadan denedim. Bu dönem bana elimdeki kaynaklardan doğru beslenebilmeyi öğretti."
"Mezuniyetimin ardından üç yıl boyunca finans departmanında çalıştım. Sonrasında, yaratıcı yönümü öne çıkarabileceğim pazarlama alanının bana daha uygun olduğunu keşfettim."
"Marka yöneticisi olarak çalıştığım dönemde geleneksel kanallarla tüketicilerin ürünleri denemesini sağlayıp dönüşlerini ölçümleyememek beni rahatsız ediyordu. Bu, bana 'Denebunu' platformunun gerekliliğini gösterdi."
"Denebunu, çoğunlukla hızlı tüketim ve kozmetik sektörlerinden markaların tüketicilere ürünlerini satın almadan önce deneme şansı sunduğu, tüketicilerin de ürünlerle ilgili görüşlerini hem markalar hem de diğer tüketicilerle paylaşabildiği bir dijital platform."
"Hedef kitlesi, bilinçli alışverişe önem veren keşfetme tutkusuna sahip tüm tüketiciler olan girişimimiz şu anda 870.000 üyesinin ilgi alanları ve ihtiyaçlarını esas alarak hem markalar hem de tüketiciler için 'kazan-kazan' ortamı yaratıyor."
"Her ne kadar yoğun iş temposu nedeniyle bir süredir vakit ayıramasam da en büyük hobim keman çalmak. Ayrıca, insanların sorunlarını dinleyip bunlara çözümler bulmayı da çok severim."
Fotoğraf Kutup DALGAKIRAN
Yaş 29
Eğitim 2006-2011 Koç Üniversitesi – İşletme (Lisans)
Kariyer
2009 Frito Lay – Finans Departmanı (Staj)
2010-2011 The Coca-Cola Company – Avrasya ve Afrika Finans Departmanı (Staj)
2011-2012 The Coca-Cola Company – Finansal Planlama Analisti
2013 The Coca-Cola Company – Marka Müdür Yardımcısı
2013-2016 Kimberly - Clark – 'Huggies' Marka Müdür Yardımcısı
2016- Günümüz Denebunu – Kurucu Ortak
"Önüme çıkan her fırsatta yeni bir iş tecrübesi kazandım ve mezun olduğumda mutlu olacağım işi yapabiliyor olabilmek için durmadan denedim. Bu dönem bana elimdeki kaynaklardan doğru beslenebilmeyi öğretti."
"Mezuniyetimin ardından üç yıl boyunca finans departmanında çalıştım. Sonrasında, yaratıcı yönümü öne çıkarabileceğim pazarlama alanının bana daha uygun olduğunu keşfettim."
"Marka yöneticisi olarak çalıştığım dönemde geleneksel kanallarla tüketicilerin ürünleri denemesini sağlayıp dönüşlerini ölçümleyememek beni rahatsız ediyordu. Bu, bana 'Denebunu' platformunun gerekliliğini gösterdi."
"Denebunu, çoğunlukla hızlı tüketim ve kozmetik sektörlerinden markaların tüketicilere ürünlerini satın almadan önce deneme şansı sunduğu, tüketicilerin de ürünlerle ilgili görüşlerini hem markalar hem de diğer tüketicilerle paylaşabildiği bir dijital platform."
"Hedef kitlesi, bilinçli alışverişe önem veren keşfetme tutkusuna sahip tüm tüketiciler olan girişimimiz şu anda 870.000 üyesinin ilgi alanları ve ihtiyaçlarını esas alarak hem markalar hem de tüketiciler için 'kazan-kazan' ortamı yaratıyor."
"Her ne kadar yoğun iş temposu nedeniyle bir süredir vakit ayıramasam da en büyük hobim keman çalmak. Ayrıca, insanların sorunlarını dinleyip bunlara çözümler bulmayı da çok severim."