Japon Modasıyla Yeni Olasılıklar

Bunlara ne demeliyiz: Ceket mi, sandalye mi? Sürdürülebilir bir koleksiyon ortaya koymak için bir araya gelen 2006 doğumlu Tokyo merkezli mont markası Tatras ve atık malzemeleri sanat eserine dönüştürmesiyle tanınan sanatçı Kota Kawai'nin koleksiyonu bize bunu düşündürüyor. Montların mağazalarda satışa sunulmamış numunelerinden ortaya çıkan sandalyeler, Tatras Sonbahar/Kış koleksiyonuna renk katıyor. Katmanlı yelekler ve kuş tüyü ceketler sandalyelere dönüşürken, bize de yeni olasılıkları düşünmek kalıyor.

Bunlara ne demeliyiz: Ceket mi, sandalye mi? Sürdürülebilir bir koleksiyon ortaya koymak için bir araya gelen 2006 doğumlu Tokyo merkezli mont markası Tatras ve atık malzemeleri sanat eserine dönüştürmesiyle tanınan sanatçı Kota Kawai'nin koleksiyonu bize bunu düşündürüyor. Montların mağazalarda satışa sunulmamış numunelerinden ortaya çıkan sandalyeler, Tatras Sonbahar/Kış koleksiyonuna renk katıyor. Katmanlı yelekler ve kuş tüyü ceketler sandalyelere dönüşürken, bize de yeni olasılıkları düşünmek kalıyor.

Kat Kat Görünüm
Aynı zamanda spor içlik işlevi gören kuş tüyü yeleği, kuş tüyü montun üzerine giyerek yeni bir görünüm yakalıyoruz. Turuncu montta hafiflik sağlamak için naylon fiber kullanılmış. Montun kuş tüyleri, bu konuda öncü olan Polonya'dan gelmiş: Isı tutma özelliği mükemmel seviyede.

Mont TATRAS Hırka MINDSEEKER
Kazak VINTAGE No.5 Gömlek
MATSUFUJI Ayakkabılar RED WING
Şapka NICK FUKE Güneş gözlüğü
IVAN TOKYO

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.