Japon Modasıyla Yeni Olasılıklar

Bunlara ne demeliyiz: Ceket mi, sandalye mi? Sürdürülebilir bir koleksiyon ortaya koymak için bir araya gelen 2006 doğumlu Tokyo merkezli mont markası Tatras ve atık malzemeleri sanat eserine dönüştürmesiyle tanınan sanatçı Kota Kawai'nin koleksiyonu bize bunu düşündürüyor. Montların mağazalarda satışa sunulmamış numunelerinden ortaya çıkan sandalyeler, Tatras Sonbahar/Kış koleksiyonuna renk katıyor. Katmanlı yelekler ve kuş tüyü ceketler sandalyelere dönüşürken, bize de yeni olasılıkları düşünmek kalıyor.

Sanatçıya Dair
Kota Kawai, "Bunka Moda Okulu'na okurken modanın sadece 'kıyafet üretmek' olmadığı fikrine ulaştım. Hatta bu anlayış modaya asıl zarar veren şeydi." diyor. "Geçmişte, üretmek ve giymek özellikle sokak modasında tek geçerli düşünceydi. Oysa bizim üretip giydikten sonra yeniden üretme, aynı ürünü tekrar tekrar üretime sokma evresine geçmemiz gerekiyor."

Kawai, böyle bir döngünün ideal olduğu fikrinde. "Sosyal meselelere olan bu güçlü ilgi, Z kuşağının ortak özelliği" diyor. "Montu sandalyeye dönüştürme projesinin arkasında, formun işlevden sonra ikinci sırada geldiği fikri
yatıyor. Ben bu dönüştürme işlemiyle sosyal problemleri görselleştirmeyi hedefliyorum. Umarım Tatras'la ortaklaşa yaptığımız bu farklı işler toplumda da bir fark yaratır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.