Başınıza gelebilecek 10 tuhaf durum ve onlarla başa çıkma yolları

6 BİR RESTORANDA YEMEĞİ GERİ GÖNDERMEK İSTİYORSUNUZ

Burada esas sorun şudur; bu esnada, ne yazık ki yemeğinizi yapan şefle değil, garsonla muhatap olursunuz. Dolayısıyla asıl önemli olan, garsonun şefe olayı nasıl aktardığıdır. Eğer geri gelen yemeğinizi güvenle yemek istiyorsanız; garsona şikâyetinizi iletirken, bir yandan da şefe övgü düzmeyi ihmal etmeyin. Mesela şöyle bir cümle kurabilirsiniz: “Lütfen şefinize, bu etin hayatımda yediğim en iyi et olduğunu söyleyin. Ancak, sosu bana biraz ağır geldi; bu muhteşem eti sossuz rica edebilir miyim?” ya da “Lütfen şefinize hangi otları kullandığını sorabilir misiniz? Hepsinin tadı harika! Ancak, etimin biraz daha pişmesini rica edeceğim.” Şefin gururunu okşadığınız takdirde, yemeğinizi huzursuz bir şekilde geri göndermenize gerek yok. İçine tükürülmeyecektir!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.