Görev: Okyanusları Korumak

Okyanuslar için ciddi araştırmalar yürüten ve sponsorluklara imza atan saat markalarından biri de Rolex. Marka, 'Titanik' ve 'Avatar' gibi fi lmlerin yönetmeni James Cameron, yedi yıllık çalışması sonucunda DeepSea Challenger adlı denizaltısıyla dünyanın en derin noktası olarak bilinen Mariana Çukuru'na indiğinde onun sponsoru olmuştu. Bu 11 bin metrelik dalışta Cameron, üç boyutlu kameralarla dünyanın keşfedilmeye açık noktasını çekmiş, bilinmezleri bilinir kılmaya katkı sağlamıştı. (Bu yolculuk, daha sonra National Geographic kanalında 'Deep Sea Challenge' adıyla gösterildi.) Cameron, bu dalışta Mariana Çukuru'nun en derin noktası olarak bilinen Challenger Deep'e ondan elli yıl önce inmiş denizci Don Walsh'ın gözetimi altındaydı ve tıpkı elli yıl önce Don Walsh'ın kolunda olduğu gibi Cameron'ın kolunda da bir Rolex DeepSea Challenge vardı.

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.