Görev: Okyanusları Korumak

Okyanuslar için ciddi araştırmalar yürüten ve sponsorluklara imza atan saat markalarından biri de Rolex. Marka, 'Titanik' ve 'Avatar' gibi fi lmlerin yönetmeni James Cameron, yedi yıllık çalışması sonucunda DeepSea Challenger adlı denizaltısıyla dünyanın en derin noktası olarak bilinen Mariana Çukuru'na indiğinde onun sponsoru olmuştu. Bu 11 bin metrelik dalışta Cameron, üç boyutlu kameralarla dünyanın keşfedilmeye açık noktasını çekmiş, bilinmezleri bilinir kılmaya katkı sağlamıştı. (Bu yolculuk, daha sonra National Geographic kanalında 'Deep Sea Challenge' adıyla gösterildi.) Cameron, bu dalışta Mariana Çukuru'nun en derin noktası olarak bilinen Challenger Deep'e ondan elli yıl önce inmiş denizci Don Walsh'ın gözetimi altındaydı ve tıpkı elli yıl önce Don Walsh'ın kolunda olduğu gibi Cameron'ın kolunda da bir Rolex DeepSea Challenge vardı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.