Görev: Okyanusları Korumak

Jaeger-LeCoultre, okyanusların korunması konusuna kafa yoran saat markalarının başında geliyor. Marka, işbirlikleri yakın zamanda sona ermiş olsa da 2008'den geçen yıla dek UNESCO'yla 'Marine Heritage' adlı programı birlikte yürütmüş, çoğu okyanuslarda olmak üzere dünya üzerindeki 47 bölgenin 'Dünya Mirası' listesine alınmasını sağlamıştı. 'Zamanın Gelgiti' (Tides of Time) adını verdiği ve okyanustaki hazineleri sergilediği uluslararası düzeydeki sergiyi ise Cenevre, Miami, Singapur ve Şanghay'daki butiklerinde sergilemişti. Bu serginin amacı, okyanusun tehdit altında olan hazinelere dikkat çekmekti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.